zondag 20 november 2011

Pop out box

Ben druk bezig met de kerstkaartje en dit model zag ik bij Stampartic, was gelijk weg van het model en dit is wat ik ervan gemaakt hebt.


Het papier is van Bo Bunny een klein papier blokje, de stempel van Magnolia is gekleurd met copics. Op de 2 metalen kerststerren zitten brads met glitter. De kerstblaadjes zijn gemaakt met een stans van Crealies, ook de stempel "fijne kerst" is van Crealies. Wat plastic kerststerretje met glitter en natuurlijk weer kraaltjes.



Als je het bandje eraf haalt schiet het boxje open in het boxje zitten wat journaling kaartje met een lintje, geen kerstlabeltjes want de kaart wordt met de kerst gegeven en dan zijn de labeltjes niet meer nodig.



Leuk dat je weer even kwam kijken en graag tot de volgende keer.


Liefs Ans

11 opmerkingen:

Wilma zei

Hallo Ans,
PRACHTIG, PRACHTIG en nog eens PRACHTIG. MOOI model en PRACHTIGE kleuren ☺☺☺
Liefs Wilma

Liesbeth zei

Mooi gemaakt Ans.
Ziet er geweldig uit hoor.
gr. Liesbeth

Nicole zei

Schitterende kaart, leuk model, mooi¨papier en een o zo lieve sneeuwman. Echt een bjoetie

Irene zei

Wat een super apart modelletje is dit Ans en zo leuk met die schattige sneeuwman!

Groetjes, Irene

arjette zei

Wat ontzettend leuk zeg!!! Ziet er super uit!!!
Dat is zeker jammer dat je geen digi's kunt gebruiken doordat je aquarelpapier niet door de printer kan.... al hoor ik van sommige die dat wel doen hoor.... misschien aquarelpapier wat wat dunner is??? Ik gebruik geen aquarelpapier dus ik kan je niet helpen... sorry...

gr. arjette.

Marloes zei

Ohhhh wat een schatje is het geworden zeg!!!
Echt ontzettend leuk hoor!! Mijn complimenten maar weer!

WILMA zei

Supermooie kerstkaart! Origineel model. Knap gemaakt hoor!
Liefs Wilma

Crea Astrid zei

Wat een prachtige creatie. Mooi papier ook en een lieverd van een stempel.

Groetjes Astrid.

Annette zei

Heel gaaf kaartje en erg mooi design. Ook zeer mooi papier. Ik ben je volger geworden hoor.
xoxoAnnette

Jacqueline (Sjakkie) zei

Prachtg kaartje/doosje Ans, heel erg leuk ook!
Groetjes van Jacqueline

Petra zei

Heel erg mooi!
Leuk soort kaart, ik ken dit nog helemaal niet.
Groetjes Petra