zondag 14 augustus 2011

Liefs

Met de in-shape mallen kun je echt mooie vormen maken, deze is gemaakt met in-shape no 8.Tilda staat weer iemand uit te zwaaien die met vakantie gaat. De meeste zijn nu wel weg of alweer terug. Hier beginnen vandaag de scholen weer. De blaadjes zijn gemaakt met de nieuwe petals stansen, daar kun je ook hele leuke verschillende vormen mee maken.


Het papier is van Prima, de magnolia stempel is ingekleurd met distressinkt waarmee ook alle randjes zijn bewerkt. Alle gebruikte stansen zijn van Crealies.

Leuk dat je weer een kwam kijken en graag tot de volgende keer.


Liefs Ans

13 opmerkingen:

anja zei

heel erg mooi gemaak,lieve gr ANja

Lia zei

Ik vind hem helemaal geweldig! Waar heb je de kaartvorm vandaan, want ik vind hem prachtig!
xxx Lia

miriam zei

Hij is schitterend ans
Het was leuk om je weer even te zien en te spreken.
liefs miriam

Irene zei

Beeldschoon Ans, ik blijf kijken en genieten! Donderdag ga ik naar de beurs in Zwolle en reken maar dat ik daar ga inslaan aan Crealiesjes!!!

Groetjes, Irene

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart met de nieuwe In-Shape mal. Mooi geheel.

Groetjes Astrid.

Els zei

Schitterend mooi Ans en ik vind de kleurencombi ook erg geslaagd. De vorm is ook heel mooi. Groetjes Els

Irma zei

Ohhhhh wat een geweldig kaartje heb je gemaakt met de shape mallen.
Groetjes Irma

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtig kaartje, zo mooi van vorm.

groetjes jolande

Liesbeth zei

Erg mooi Ans, leuk zo'n modelletje.
gr. Liesbeth

arjette zei

WAt een schitterend kaartje zeg!!!

gr. arjette.

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een prachtig tafereeltje Ans, een heel leuk kaartje!
Groetjes van Jacqueline

Christa zei

owwww super ans echt gaaff!! xx christa

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Hallo Ans,
Zoals het meestal gaat, kom ik bij jou terecht via een ander blog.
Jij hebt diepte in je kaartjes en dat is ontzettend leuk. Gezellige kleuren en mooi ingekleurd. Complimentjes hoor. Ach,je zit niet voor niks in een DT team. Je vorige kaart vind ik ook zo leuk en potje daar onder echt geweldig. Als ik dat niet vind,dan schrijf ik dat niet. Je hebt wel eens mensen die overal schrijven ... mooie kaart. Ik vind het wel leuk om opbouwende kritiek te geven en ! ! te krijgen. Je bent nooit te oud om te leren. Ga proberen om volger te worden. Want ik kan momenteel je volgers niet zien.
De laatste tijd veel problemen mee.
Tot blogs zou ik maar zeggen.
Hartelijke groetjes LIda