zaterdag 26 maart 2011

Esra

-


De mooie stansen van Crealies zijn ook heel goed te gebruiken voor layouts, deze layout is helemaal Crealies proof. De stansen enz die ik heb gebruikt zijn: scrapline 10, cf 13, cs 11, 14 en 15, cb 5 en 17 en rozetmaker 2. De randen zijn aangezet met distressinkt black soot. De bloemen hartjes zijn facetsteentjes van Kars. Het papier is van ME AND MY BIG IDEAS.

Met de layout wil ik meedoen aan de challenge Websters page van Pagemaps.

Leuk dat je even kwam kijken en graag tot de volgende keer.

Liefs Ans

5 opmerkingen:

miriam zei

oh wat mooi ans

Ik heb ze inmiddels ook ontdekt de scrapline mallen

gr miriam

liszha zei

Wat een prachtige LO. Mooi gedaan met die takjes en de rozet. Een plaatje!

Crea Astrid zei

Wat een prachtige LO heb je gemaakt. Mooi ook zo met die rozet en het hekje erbij.

Groetjes Astrid.

hennie zei

Erg mooi hoor Ans!
Grappig mijn kleinzoon heet Ezra, het betekent God is mijn helper. Bij zijn geboorte heeft zijn vader hem direct deze naam "opgeplakt".
Liefs hennie.
p.s. Nog een leuke, mijn dochter heet Berna en dat was de woordverificatie voor mijn berichtje.

anita01 zei

Dit vind ik zo ongelooflijk mooi, je bent hier een topper in echt waar.

Warme groetjes,
Anita.