donderdag 10 maart 2011

dubbele blogcandy Martine en Annelies

-
Bij Crealies is een dubbele blogcandy voor de nieuwe hekjesstans van Martine, ook jij kunt zo,n mooie hekjesstans winnen, Hoe? kijk maar op de blogs van Martine en Crealies en je weet het.

Ook ik ben net als de andere DT leden met de stans bezig geweest, alleen ik ben een beetje later omdat ik eerst een paar dagen feest ben wezen vieren omdat mijn schoonmoeder 80 jaar is geworden en de hekjesstans pas woensdag hier arriveerde.

Ik heb een "tag in a box card" gemaakt, wil je hem ook maken kijk op het blog van Stampartic. Marianne Skjelstad heeft daar een uitgebreide voorbeeld op staan.

Kaart dicht



De kaart open met de box, hier heb ik de nieuwe rozetmaker van Crealies gebruikt.
Ook deze nieuwe mal staat op de blog van Crealies.



En hier het geheel, kaart, box en tag. Echt super leuk om te maken. Ik heb hem alvast gemaakt voor mijn zoon, die gaat volgend jaar trouwen en hier kan ik dan een bijdrage voor de huwelijksreis in doen.



De volgende materialen heb ik gebruikt: papier van Graphic 45, wit cardstock, distressinkt vintage photo voor de randjes, een stempel van Magnolia, ingekleurd met distressinkt, de stansen van Crealies cs3, cs 11, cs13, cs 15, cf 13, rozetmaker 2 en in-shapemal 2.

Ben benieuwd hoe jullie hem vinden?

Bedankt voor het kijken en graag tot de volgende keer.

Liefs Ans

4 opmerkingen:

hennie zei

Mooi Ans, erg orgineel!
Nog van harte hoor, groetjes hennie.

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

ziet er super mooi uit.

groetjes jolande

m@deliefjuh zei

oh wat prachtig!

anita01 zei

Och Ans,
Ik geniet even op je blog van al je mooi's....heerlijke hekjes en mooie kleuren, juweeltjes hoor jou kaarten .

Warme groetjes,
Anita