dinsdag 9 november 2010

Crealies boxmallen

De nieuwe boxmallen van Crealies zijn morgen op de kreadoe te bewonderen, het DT heeft weer leuke voorbeelden gemaakt. Dus zeker even gaan kijken als je op de kreadoe bent hal 8 f020





Ik ben begonnen met de boxmal no 2, daarbij heb ik de volgende materialen gebruikt: in-shale mal 1, cs 1,5 en 8, Bo bunny designpapier snowy serenade, cardstock paars en zwart, distress inkt dusty concord, lint Kars, pareltje Kars, bloementje? stempel? ingekleurd met distress inkt.

De andere voorbeelden zal ik van de week plaatsen. Kijk ook even op de blogs van de andere DT leden voor mooie voorbeelden.

Liefs Ans

3 opmerkingen:

hennie zei

Leuk hoor Ans, het is een mooi doosje geworden.
Groetjes hennie.

m@deliefjuh zei

oh wat is ie weer gaaf. en nog bedankt trouwens :) hij staat op mijn kast :)

liefs martine

Raf mama’s mini dingen zei

super mooi!!! ik ga m morgen eens bewonderen!! liefs raf