maandag 30 december 2013

Friends

                                                                                  De uitdaging van deze week bij cards&scrap is verborgen tekst !!!! Leuk om met een label achter een foto of papier te doen. Mogelijkheden genoeg, dus doe weer gezellig mee en maak kans op een leuke prijs.

 
Ik heb de tekst op de grote label achter de foto zitten, onder de foto eerst een stukje papier van paper mania daarop met een mask en distressinkt gewerkt. Op de foto een paperclip met de letter E van Els. Onder de foto 2 labels en daarover heen een stukje lint. Op het lint zit links washi tape en rechts 2 brads. daar weer boven op een bloem met brad. De tekst Friends is een rub-onn , ook de datum is met rub-onn gemaakt.
 
Hele fijne dag en alvast heel veel liefs voor 2014.
Liefs Ans
 
De sponsor van deze week is....

16 opmerkingen:

Bernadet zei

Wat een kleurrijk geheel zo Ans.
Echt superleuk!!

Rosina zei

Heel mooi layout Ans van 2 hartsvriendinnen...leuke accenten arop gemaakt en dat met die labeltjes is superzzzz!!!!

Ook jij bedankt voor de lieve reacties op mijn kaartenblog afgelopen jaar...super leuk vind ik dat steeds.
Ik wens je een hele goede jaarwisseling en een super goed, gezellig, gezond en toch vooral een creatief 2014 toe...
liefs Rosina

Els zei

Wat een prachtig lootje heb je ervan gemaakt Ans en wat een leuke foto, hahaha. Heel mooi met die tags.
Fijne jaarwisseling en een gelukkig en creatief nieuwjaar.
Groetjes, Els

Irene zei

Leuke vriendinnenfoto en mooie LO Ans.
Fijne jaarwisseling en een heel goed 2014 gewenst!!

xx Irene

Nicole Parmentier zei

Wat een leuke foto Ans! En prachtig gescrapt met bijzondere materialen, mooi gedaan!

Jij ook vast de allerbeste wensen voor2014 dat het maar een creatief en gezond jaar voor je mag worden!

Tinie zei

Geweldig leuke layout, Ans!!
Leuk zo'n vriendinnenfoto!
Fijne jaarwisseling en en een heel goed 2014!
Groetjes Tinie

Je@net zei

Wat een leuke lo, Ans.
Jij ook een heel gelukkig 2014 gewenst!

Thamar, zei

hoi hoi

Ik wil jou ook het aller aller beste toewensen voor 2014 dat we maar veel mogen bloggen samen.
Je lo is weer top en de foto erop al helemaal leuk hoor.

groetjes Thamar

Peggy zei

Hoi Ans,

Je hebt een hele mooie layout gemaakt. Ik wil jou ook een gelukkig, gezond en creatief 2014 toewensen.
Vele groetjes,
Peggy * Mollemieke *

Nicole zei

Een hele leuke foto Ans en een al even schitterende LO!
Ik wens jou alle goeds voor 2014 met veel creativiteit. Liefs, Nicole

Ethel Leurs zei

je hebt er echt weer wat moois van gemaakt.

Fijne zondag!

Groetjes, Ethel

Ria zei

Mooi LO-tje van 2 mooie mensen!
Liefs, Ria

Ria zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Ria zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Ria zei

Hihi sorry, mijn berichtje kwam er ineens 3 keer te staan :-) .

Marja zei

Hé, deze heb ik gemist. Wat een leuke foto van jou en Els. En de LO vind ik erg mooi.