maandag 11 november 2013

Travel


 
Bij cards&scrap is er deze week een leuke uitdaging......... 1.brown bag.
 Binnenkort gaan we een weekje naar Drenthe voor een weekje en daar heb ik met een grote "bruine zak" een album gemaakt.
 
De zak heb ik eerst netjes gestreken en toen doormidden gevouwen, open gevouwen en aan iedere kant van de vouw 1 cm met naaimachine een stiksel gemaakt. Toen met cardstock 2 pagina,s gemaakt en op de "rug" vastgelijmd. De voor, achter en de binnenkant van de zak met dp bekleed. De openkant van de zak heb ik aan de achterkant gedaan en daar nog 1 extra pagina ingemaakt.
 
Als we straks weer terug zijn wordt het album gevuld met foto,s en embellischments, denk dat het een mooi naslagwerk wordt.
 
Fijne dag allemaal,
Liefs Ans
 
 

7 opmerkingen:

Els zei

Wat ontzettend leuk heb je dit gemaakt met een bruine zak en ben benieuwd welke foto's je hier in gaat doen.
Heel leuk dat je naar Drenthe komt.
Groetjes, Els

Antoinette Voorn zei

Ja johhhh dit is heel leuk gemakt een echte vakantie kaart1

Margot zei

supergaaf! leuk papier ook! laat je 'm nog een keer zien als hij gevuld is?

Diny zei

Wat leuk gedaan Ans....een goed idee!

groetjes Diny

Ria zei

Super leuk, Ans en in het eggie ziet het er nog mooier uit vind ik. Knap hoe je dat met een zak kan doen.
Liefs, Ria

Rosina zei

wat een mooi opgepimpt zakje Ans....leuk gedaan....

groetjes Rosina

Nicole zei

Ziet er nu al super uit. En wordt straks met foto's en embellishments nog mooier lijkt me zo!! Liefs, Nicole