dinsdag 29 januari 2013

Love messages

De nieuwe label voor de club van Tiets, februari en dat kan niet anders dan valentijn zijn. Een beetje vroeg maar ik wilde hem showen.
Het papier is van magnolia, de achtergrond (label) is van Crealies een oudere serie. De hartjes? ik weet niet waar die vandaan komen maar ze passen er perfect bij. De afbeelding komt uit een tijdschrift, verders wat bloementjes, kantje, scrappersflos, spacers een bedeltje en natuurlijk weer de kraaltjes. Fijne avond allemaal, Liefs Ans

12 opmerkingen:

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat mooi en romantisch, mooi prentje heb je gebruikt.

groetjes jolande

Wilma zei

Een heel MOOI label Ans.
Ik heb je cute-post gelezen, maar kan hem niet plaatsen.
Liefs Wilma ☺☺☺

jolanda zei

mooi kaartje

Ethel Leurs zei

Een prachtig geheel heb je ervan gemaakt Ans. Mijn complimenten.
Groetjes,
Ethel

Els zei

Heel mooi gemaakt deze label Ans en leuk met dat duifje erbij.
Ook de harten passen er perfect bij.
Fijne avond en groetjes, Els

Nicole zei

Wat een mooi label Ans!! Leuk ook om een andere kleur dan rood te zien voor valentijn!! Ik vind hem schitterend. Liefs, Nicole

Irene zei

Prachtig Ans, heel lief en romantisch!

xx Irene

arjette zei

Wat een mooi label!! En zo'n lief plaatje, prachtig!

gr. arjette.

Monique zei

Wow wat een prachtige kaarten heb je allemaal gemaakt Ans.

Ria zei

Dat is gewoon weer een hele mooie.
Liefs, ria

Crea Astrid zei

Wat een prachtig label en zo mooi van kleur. Lief plaatje erop.

Groetjes, Astrid.

Margo zei

Je label is echt prachtig Ans !
Liefs
Margo