dinsdag 18 september 2012

rood/wit en zwart

 
Vandaag een heel ander kaartje als dat jullie van mij gewend zijn, zonder stempel maar wel met een mooie bloem van Crealies.
 
De basis is een zwarte kaart daar heb ik wit cardstock wat bewerkt is met rode inkt en de mask en more van Crealies. Rechts daarop een vlaggetje geknipt van dp en een rondje eronder. Dan wer een stukje wit cardstock wat ook weer met rode inkt en de mask en more bewerkt is, dat stukje is gemat met dp. Als laatste een mooie bloem met een half pareltje en blaadjes.
 
Fijne dag allemaal,
Liefs Ans

12 opmerkingen:

Wilma zei

Hallo Ans,
Toch zou ik wel kunnen wennen aan dit soort kaartjes, want ik vind het een heeeeel MOOI kaartje ☺☺☺ waar de Masks wel heel goed tot hun recht komen.
En hoe zeggen "ze" dat ook al weer.....verandering van spijs.....
Liefs Wilma

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

ik vind je kaart heel mooi,

groetjes jolande

Marja zei

Ans, hij is prachtig! Vooral die bloem vind ik erg mooi. Zo zie je maar dat er niet altijd een stempel op hoeft.

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Hele mooie kaart Ans! Ook al zo mooi met de mask gewerkt!
Lieve groetjes, Yvonne

Els zei

Inderdaad anders, maar wat is dit een pracht kaart. Die bloem is schitterend! Groetjes, Els

Ethel Leurs zei

Deze kaart is prachtig Ans, heel apart.
Groetjes,
Ethel

jannekevanveen zei

ik vind m prachtig gr janneke

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een super mooi kaartje Ans, prachtige details.
Groetjes van Jacqueline

m@deliefjuh zei

mooi gedaan zo erg strak

Nicole zei

Heeeeel mooi, Ans. Leuke sketch ook. Liefs, Nicole

Crea Astrid zei

Wat leuk gedaan zo. Mooie achtergrond ook.

Groetjes Astrid.

Marianne zei

Het is zeker een mooie kaart geworden!!