dinsdag 3 april 2012

CCCC13

.

De nieuwe challenge van vandaag is borders en die zijn zo leuk. Hier mijn voorbeeld van de border.




Als je bezig bent met een kaart heb je een idee hoe het eruit moet komen te zien, dit idee heb ik ergens gezien maar weet niet meer waar. Wilde een kaartje voor een baby, een meisjes kaart en toen een felicitatie kaart en nu kan ik niet kiezen welke ik het mooiste vindt dus laat ik ze alle 2 maar zien. Bij de babykaart zijn de borders op het cardstock geplakt bij de andere op foamtape.

De crealies items: creative border no 15, creative stans no 01 en 02 swirls en 11 voor de blaadjes, creative corner 02, creative tag no 02, creative flower 22 in-schape no 8 en de tekststempels.
Verder wit cardstock, lintje, kraaltjes, glittersteentjes en stickles de randjes zijn deze keer beinkt met memento inkt lulu lavender.

Doe je ook mee met de challenge? kijk even bij http://crealies.blogspot.com/ voor de regels en de mooie prijs die je kunt winnen. Vergeet niet om bij de andere DT leden te gaan kijken die hebben ook weer mooie voorbeelden.

Leuk dat je even kwam kijken een reactie vindt ik heel leuk en lees ze allemaal.
Liefs Ans



18 opmerkingen:

hennie zei

Wat een kunstwerk Ans!!!
Heel erg mooi gemaakt.
Groetjes hennie.

Lia zei

Prachtig deze 2 kaartjes, helaas heb ik geen borders, maar ze zien er wel super uit,
groetjes Lia

jannekevanveen zei

nou dit is ook een leuke manier om ze te verwerken mooie kaartjes gr Janneke

m@deliefjuh zei

ziet er super leuk uit! erg leuk effect zo

Nicole zei

Wat een schatjes, Ans, en je vorige kaart is ook al zo schitterend. Liefs, Nicole

Ria zei

Nou Ans, het zijn alletwee weer erg mooie kaartjes. Mooi opgebouwd met de verschillende accenten, die rasters zijn ook mooi en dat het dan bij de babykaartje opgeplakt is op het cardstock, dat vind ik eigenlijk het mooiste.
Ik ga toch ook eens verder gluren naar die rasters :-) .
Groetjes, Ria

Wilma zei

Hallo Ans,
Ik weet wel waar ik het gezien heb en dat is HIER. Wat een Creatieve manier om de Creative Borders te gebruiken.
Zie ik dat goed.....heb jij mini-kraaltjes gebruikt op het babykaartje?
Liefs Wilma

Miranda zei

Hoi Ans, wat heb je de borders mooi verwerkt, super net kant! lieve groet Miranda

Marja zei

Hoi Ans,
Beide kaartjes zijn erg leuk, maar mijn voorkeur gaat uit naar het babykaartje. Kan niet goed zeggen waarom, maar die valt meer in het oog om maar te zeggen.

miriam zei

wauw ans wat een schitterende kaarten allebei . Leuk hoor hoe je de borders verwerkt hebt.
liefs miriam

Irene zei

Ze zijn allebei schitterend Ans en wat een beeldig idee om de border zo te verwerken!!!

Liefs, Irene

arjette zei

Oohh ik vind ze allebei super mooi!!! Want mooi zo met al die randjes!

gr. arjette.

anita01 zei

Hai Ans,

Je laat weer een heerlijke *kant* zien,.....enig hoor.

Warme groetjes,
Aniet.

Els zei

ziet er geweldig mooi uit Ans. Echt een pronkstuk.
Groetjes Els

Crea Astrid zei

Vind ze allebei erg mooi, zo met de borders. Mooi van kleur ook.

Groetjes AStrid.

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat een mooie toepassing Ans!! Mooie kaartjes!! Groetjes, Yvonne

Helga zei

Super mooie kaartjes, Ans.
Mooie kleuren, en de borders zijn prachtig.

Liefs Helga

Yvonne Rijk zei

Het zijn allebei schatjes, Ans. Ik ben zelf gek op paars. Maar je easelkaart uit het vorige berichtje met de vogeltjes vind ik echt een pracht van een kaart.

groetjes van Yvonne.