zondag 8 mei 2011

Hoera 80

Het boekje van haar 80e verjaardag heb ik gisteren aan mijn schoonmoeder kado gedaan en ze vondt het heel leuk. Het boekje is opgebouwd uit persplex plaatjes van Prima en kartonnen tussenbladen en tags.

Voorkant boekje.


De ster is gemaakt met een inshape mal, op de vlaggetjes de tekst met rubb-ons.


Het papier is van K and Co, cardstock en glimmend papier voor de bloementjes. De vorm van de kartonnen bladen is gemaakt met een scrapline mal.


Op het kaartje kan ze zelf iets schrijven. Iedereen heeft toch zijn eigen herinneringen.


Ook hier op de vlaggetjes de tekst met rubb-ons gemaakt.


De foto is ook met de in-shapemal gemaakt.

Alle bloemen, bladeren, swirls, muzieknoten, labels enz zijn gemaakt met stansen van Crealies.

Leuk dat je even kwam kijken en graag tot de volgende keer.

Liefs Ans

5 opmerkingen:

m@deliefjuh zei

wauw! en wat een werk zeg. maar het resultaat is prachtig! erg mooi. ik kijk mijn ogen uit

groetjes martine

miriam zei

Wat een schitterend werkje ans . ZOveel mooie details .

liefs miriam

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wauw, prachtig en wat een details, zo mooi.

groetjes jolande

anita01 zei

Och Ans,

eerst van harte hoor, wat een mooie leeftijd en bijpassend boekje, ben er helemaal verliefd op. Heerlijk je hart en zaligheid ligt erin en een mooi aandenken aan z'n bijzondere leeftijd.

Warme groetjes,
Anita.

Crea Astrid zei

Wowww, wat een prachtig boekje heb je voor je schoonmoeder gemaakt. Kan me voorstellen dat ze er blij mee was.

Groetjes Astrid.