zaterdag 12 februari 2011

Valentijn doosje

Bij de Nederlandse Swappers was er een swap voor een Valentijndoosje, Ik heb het doosje naar mijn swapmaatje Anja gestuurd en zij heeft het ontvangen. Zoals ik ook van haar mij doosje heb ontvangen, Anja heel hartelijk bedankt voor het doosje het is super.




Het is heel leuk om aan zoiets mee te doen, ga eens kijken wat de volgende swap is en doe gezellig mee. Het is toch altijd leuk om iets voor een ander te maken.

Leuk dat je kwam kijken en graag tot de volgende keer.

Liefs Ans

3 opmerkingen:

m@deliefjuh zei

oh wat een lieffie zeg!

hennie zei

Hoi Ans, net wat Martine zegt, het is een "lieffie" hoor.
Op deze vroege morgen zie ik een voor mij onbekend woord SWAP.
Daar kan jij mij wel meer over vertellen Ans.
Groetjes hennie.

Marjanne zei

Zeker heel leuk om iets voor een ander te maken en een leuke verassing terug te krijgen!