maandag 17 januari 2011

EAC



Niet 1 maar 4 kaartjes heb ik met de sketch van EAC gemaakt, het zijn de uitnodigingen voor het weekendje weg als mijn schoonmoeder 80 wordt. De kaarten zijn niet helemaal hetzelfde ik wilde graag mijn nieuwe stempels proberen die ik van de sint en de kerstman hebt gekregen. De stempels zijn weer met distressinkt ingekleurd, de stansen zijn van Crealies en de kleine kraaltjes van Kars. Ben nog met een kadootje bezig kan niet zeggen wat het is want dan is de verrassing eraf maar dat houden jullie nog te goed.

Leuk dat je even kwam kijken.
Liefs Ans

6 opmerkingen:

m@deliefjuh zei

oh ook alweer zo prachtig!

hennie zei

Prachtig en lief ook.
Gefeliciteerd met schoonmama!
Groetjes hennie.

Miranda zei

Hallo Ans, wat een lieverdjes, groetjes Miranda

Annelies zei

Dat ziet er schattig uit!!

miriam zei

Wat een lieve schattige kaartjes ans

groetjes miriam

Marianne zei

Hoi, ik zag dat je ook meedoet aan de swap van Lisette! Wat leuk!!

Hoe is het verder? Je zou nog een nieuw mailadres sturen maar die heb ik nog niet.

groetjes,
Marianne